Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Τελευταίοι χοροί πριν την Σαρακοστή...









Την τελευταία σχολική μέρα πριν την Σαρακοστή οι μαθήτριες και οι μαθητές του 6ου Δημοτικού Σχολείου την γιόρτασαν στήνοντας τον καθιερωμένο "τρανό χορό" στο πάρκο του Αλκαζάρ. 
Χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς που διδάχτηκαν από τους γυμναστές μας και βέβαια έπλεξαν και το γαϊτανάκι!!!


Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Το λαογραφικό μουσείο της Δευτέρας

Με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας για την λαογραφία και τα παλιά αντικείμενα, τα τμήματα της Δευτέρας τάξης "έστησαν" τα δικά τους μίνι μουσεία με οικογενειακά κειμήλια. 











Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Αποκριάτικο πάρτυ!!!!!

Την Κυριακή 6 Μαρτίου 2016 το προαύλιο του σχολείου μας μετατράπηκε σε υπαίθρια πίστα χορού!!!! 
Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των 6ου και 29ου Δημοτικών Σχολείων συνδιοργάνωσαν για μια ακόμη χρονιά ένα εκπληκτικό αποκριάτικο  πάρτυ για τα παιδιά μας. 
Γέμισαν την αυλή με τα υπέροχα, ευτυχισμένα χαμόγελά τους και το κέφι τους, τις πρωτότυπες στολές τους, τις χορευτικές τους ικανότητες.... Και του χρόνου!!!!


Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Ενημέρωση κατά του σχολικού εκφοβισμού από το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Με αφορμή τη Σχολική Ημέρα ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό στις 6 Μαρτίου, την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016 οργανώθηκε εκδήλωση ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας σε συνεργασία με την οργάνωση το «Χαμόγελο του Παιδιού» Θεσσαλίας.








Επίσκεψη στη Δημόσια Βιβλιοθήκη Λάρισας

Την Τρίτη 1 Μαρτίου 2016 οι μαθητές της Tρίτης τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημόσια Βιβλιοθήκη "Κωνσταντίνος Κούμας" της πόλης μας.








Τσικνοπέμπτη στο 6ο Δημοτικό Σχολείο

Το έθιμο του εορτασμού της Τσικνοπέμπτης στην αυλή του σχολείου τιμήθηκε ακόμη μια χρονιά!!!! Τις δύο τελευταίες ώρες οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας φορώντας χειροποίητα αποκριάτικα αξεσουάρ  διασκέδασαν χορεύοντας σε αποκριάτικους ρυθμούς!!!! Και του χρόνου!!!!!




Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Εκδήλωση Αγωγής Υγείας για την πρόληψη του καπνίσματος

Την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016 οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων της ΣΤ' τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την  παρουσίαση στα πλαίσια σχολικής εκδήλωσης αγωγής υγείας που αφορούσε στην πρόληψη του καπνίσματος από την κ. Χατζημίχου Κωνσταντίνα, υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. ν. Λάρισας.