Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Ασφαλής χρήση του διαδικτύου

 

Διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου από το saferidernet4kids παρακολούθησαν μαθητές των Β´ και Δ´ τάξεων του σχολείου μας, την Παρασκευή 14/02/2025. Η ενημέρωση έγινε στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». Οι μαθητές αποκόμισαν νέες γνώσεις με τη διαδραστική συμμετοχή τους κι έλυσαν απορίες που είχαν πάνω στο θέμα! 




Συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί: Παπαρίζου Έλενα, Γιαννακοπούλου Φανή, Πανδρεμμένου Ευγενία,Σιμοπούλου Ελένη, Δημάνης Γιώργος

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2025

«Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της Πόλης μου» 2

Σήμερα ήταν η σειρά της Ε' τάξης να συμμετέχει στο πρόγραμμα: «Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μου».
Οι μαθητές μας ενημερώθηκαν από την κ. Ευαγγέλου και στη συνέχεια εξασήθηκαν βιωματικά στο ειδικό επιτραπέζιο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής (Ε.Κ.Π.Α.).










Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025

Μαθαίνουμε για το νερό!

 Σήμερα Δευτέρα 20/01/2025,  επισκέφθηκαν το σχολείο μας εκπρόσωποι της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. και μας ενημέρωσαν για το σύστημα ύδρευσης και αποχέτευσης της πόλης της Λάρισας. Οι μαθητές/τριες και των δυο τμημάτων της Δ' τάξης παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το πρόγραμμα και συμμετείχαν υποβάλλοντας ερωτήσεις και εξάγοντας συμπεράσματα για την αξία διαφύλαξης και προστασίας του νερού.





Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025

Ο κακός σπόρος...

 Την Πέμπτη 16/01/2025 τα παιδιά του Α2 μαζί με την κυρία τους Κ. Κλάψα απόλαυσαν τις περιπέτειες του Κακού Σπόρου από το παραμύθι :"Ο ΚΑΚΟΣ  ΣΠΟΡΟΣ του Τζον Τζόρι, όπως τις παρουσίασε με θεατρικό και παιγνιώδη τρόπο η δασκάλα- θεατρολόγος της Δ' τάξης του σχολείου κα Ε. Παπαρίζου.




Στα πλαίσια της ανατροφοδότησης, οι μαθητές/τριες ζωγράφισαν τον κακό/καλό σπόρο με οδηγό τη φαντασία τους!

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2025

Μαθαίνω για να είμαι ασφαλής.

Οι μαθητές της Στ' τάξης του σχολείου μας ενημερώθηκαν από τον αστυνομικό της γειτονιάς μας κ. Μπότα για την ασφάλειά τους. Τόσο κατά τη χρήση του διαδικτύου αλλά και γενικά για κινδύνους που διατρέχουν οι έφηβοι.









Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Κάλαντα!!!

 Μαθητές της Ε' και Στ' τάξης του σχολείου μας έκαναν έκπληξη στο διευθυντή με τα κάλαντα!

Καλά Χριστούγεννα!






Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024

"Ο Χιονής και η Χιονούλα"

Οι μαθητές της Α' και Β' τάξης επισκέφθηκαν τη "Δημιουργική πόρτα"  και παρακολούθησαν την κουκλοθεατρική παράσταση "Μια παγωμένη Ιστορία".



Κατασκεύασαν και χιονάνθρωπο!